Foglalási szabályzat

Tisztelt ügyfelünk!
Tájékoztatunk, hogy az árak tájékoztató jellegűek. Foglalásod csak abban az esetben érvényes, ha azt visszaigazoltuk valamilyen formában (pl. e-mail, telefon)
Amennyiben mégsem felel meg és szeretnéd lemondani a lefoglalt időpontot, e-mailben vagy telefonon jelezheted felénk!

Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a helyszínen, kérjük időben jelezd felénk! Tekintettel arra, hogy az átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 48 órával lehetséges (e-mailben vagy telefonon) figyelembe véve a nyitva tartást.

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk tovább!

Szabályzat:
1. A Felhasználó jogosult az általa lefoglalt időpontot legkésőbb a vizsgálat előtt 48 órával lemondani vagy módosítani. Megfelelő időben történő lemondás esetén a kifizetett Szolgáltatási díjat a Szolgáltató az egészségügyi konzultáció díjának levonását követően visszautalja. Ez az összeg 20.000 HUF esetében 10.000 HUF. Amennyiben a vizsgálatra 48 órán belül kerülne sor, a lemondás, időpontmódosítás érvénytelen és kifizetett Szolgáltatási díj nem kerül visszatérítésre. Ez alól egyedi mérlegelés esetén, méltányosságból a Szolgáltató kivételt tehet (például: a Felhasználó balesetet szenved és ezt igazolja).
Felhasználó felelős a Szolgáltatás igénybevétele során, így különösen a vizsgálat, ellátás ideje alatt tanúsított magatartásáért. Különösen kirívó, közerkölcsbe ütköző, esetlegesen törvénybe ütköző magatartás tanúsítása esetén az Orvos dönthet úgy, hogy a jövőben a Felhasználóval jogviszonyt megszünteti vagy újat nem létesít.

2. Pénzvisszafizetési garancia
Szolgáltató vállalja, hogy Felhasználó számára egyszeri, egy alkalommal használható pénzvisszafizetési garanciát nyújt. Ennek feltétele, hogy a vizsgálat időpontjához képest 48 órán belül a Felhasználó a [email protected] címre jelezze konkrét panaszát, pozitív elbírálást követően a Szolgáltató az összeg 100%-át visszatéríti bankkártyájára 30 napon belül és számláját sztornózza.
Jogos panasznak számít, ha szakmaiatlanul járt el az Orvos. Nem minősülhet jogos panasznak, ha az Orvos a szakmai irányelveknek megfelelően jár el. Nem minősülhet jogos panasznak, ha a kezelésből származó, azokról korábban írásban tájékoztatott szövődményekért, például bevérzésért, vagy öedémáért szeretné a páciens a pénz visszatérítést. Nem minősülhet jogos panasznak a szubjektív elbírálás, miszerint elégedetlen az elvégzett kezelés eredményével.
A pénzvisszafizetési garancia egy családon belül egyszer használható fel, azaz pl. külön édesanya, külön édesapa (vagy azonos kiskorú páciens esetében más hozzátartozó) nem élhet vele.
Másodjára sem használható fel újból a pénzvisszafizetési garancia, hiszen a Szolgáltató feltételezi, hogy ha a Felhasználó egyszer elégedetlen volt, többé nem fordul hozzá.